Monday, December 22, 2008

Police vs Driver...haha~


Polis Encik, tadi u tak ada nampak lampu merah kah?
Driver
Ada!
Polis
Kenapa u masih jalan?
Driver
Saya ada nampak lampu merah, tapi saya tak ada nampak u……
Polis
!@#$%^&*()
Driver: bagi peluang ..tuan...
Polis:
peluang bagi dgn macam mana??
Driver:
bagilah peluang..
Polis:
ya.. dgn macam mana??
Driver:
biasa looo..
Polis:
macam mana biasa..???
Driver:
wei.. u pura pura ke atau hilang ingatan ar..
Polis:
ape u maksud??
Driver:
haizz.. u memang sedang bazirkan masa saya ..bagi saman...CEPATTTT...
Polis:
saman RM200 o.. fikir baik baik ...
Driver:
wei.. u tak faham maksud saya ka.. suruh u bagi then jus bagi la..apasal mau cakap banyak... u punya head suruh u mari sini chating ar?? mau saman then cepat sikit.. hanya ta hu bazir masa saya..saya sanggup bayar saman ini pun tak akan bagi u minum .. biar u dahaga
Polis: )*&@&%$#(_!+%!&%)(!_$@&$_!@(%&!@&%!)

It is so funny.... HAHAHAHA ^O^

1 comment:

  1. Ha Ha !!!

    Really funny !!
    But less people will give saman ....

    because give kopi more cheaper .....

    But the best things is drive carefull and follow the rules !!!

    Then nothing will happen and you also safe while driving too !!!

    ReplyDelete